بهترين محصولات بتني

۱۷ بازديد

بهترين محصولات بتني

 

نقش اساسي شهر بتن در ارائه محصولات با كيفيت بتني

در دنياي امروزي بتن و محصولات بتني نقش اساسي در ساخت و ساز هاي صنعتي و ساختماني دارند. فرآورده هاي سيماني به انواع مختلفي دسته بنده شده و در بخش هاي متفاوتي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. كيفيت سازه هاي بتني از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و در هنگام خريد حتما بايد به اين مولفه اساسي دقت داشته باشيد. در تهيه بتن ها از مواد افزودني مختلفي نيز استفاده مي شود كه البته ميزان اين تركيبات در نهايت سبب خلق محصول متفاوتي خواهد شد. شركت هاي مختلفي اقدام به توليد فرآورده هاي سيماني كرده اند و هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و نمي توان محصولات تمامي آنها را با يكديگر يكسان در نظر گرفت. انتخاب مركز معتبر براي خريد محصولات بتني از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه مقاومت يك سازه رابطه مستقيم با محصولات بكار برده شده دارد. قيمت امروز سيمان يكي ديگر از مولفه هاي اساسي قابل توجه است كه در اين مطلب سعي داريم نگاهي اجمالي به نحوه قيمت گذاري اين فرآورده ها داشته باشيم. شهر بتن يكي از كارگاه هاي توليدي عمده محصولات سيماني است كه در طول دوره فعاليت خود به دليل ارائه بهترين و باكيفيت ترين محصولات توانسته نظر بسياري را نسبت به خود جلب نمايد.. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك ارائه كرده ايم.

 

x9_wy4g.jpg

 

خريد از شهر بتن

براي خريد بتن آماده مي توانيد حضوري به دفتر شركت مراجعه نماييد اما اين روش به دليل وقت گير بودن كمتر مورد توجه قرار گرفته است. خريد اينترنتي از شهربتن ساده ترين راه براي تهيه بتن است و از اين طريق مي توانيد بهترين و باكيفيت ترين ها را پس از بررسي ويژگي هاي دقيق محصول انتخاب و خريداري كنيد. كارشناسان شركت نيز به صورت ?? ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد كليه راهنمايي هاي مورد نياز را در خصوص قيمت بلوك سيماني و ديگر محصولات از آنها دريافت نماييد. توجه داشته باشيد كه مسئولين اين شركت به دليل تجربه بالا و سيستم هاي مدرن، كوچكترين عيب و ايراد ها را نيز در محصولات خود رفع خواهند كرد و مي توانيد با اطمينان كامل اقدام به خريد از آن كنيد.

 

بتن آماده چيست؟

در گذشته براي پوشاندن و مقاوم كردن سقف سازه يا كف زميني كه مي خواهيم بتن كاري كنيم بايد يا به صورت دستي بتن تهيه كرده يا از بتونير هاي كوچك استفاده مي كرديم. اين روش ها بي شك مشكلات خود را داشتند و وقت بيشتري هم از ما مي گرفتند. با روي كار آمدن بتن آماده اين نوع بتن ها كمتر مورد توجه قرار گرفتند چرا كه بتن هاي آماده ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. در توليد بتن آماده از نسبت هاي خاصي استفاده مي شود و به دليل اينكه نسبت سيمان به ساير مواد اوليه به صورت كامل رعايت مي شود شاهد افزايش چشمگير مقاومت در اين نوع بتن ها هستيم. عوامل متعددي از جمله قيمت سيمان و افزودني ها دست به دست هم مي دهند تا قيمت بتن متفاوت شود. بنابراين قيمت ثابتي براي آن وجود ندارد. بتن آماده در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد و توانسته محبوبيت بسياري در ميان مردم كسب نمايد. اصلي ترين دليل محبوبيت آن نيز مقاومت بالا در برابر ضربه و شكستن است. بتن آماده در شركت ها توليد شده و از طريق ماشين هاي بتونير بزرگ به محل منتقل خواهند شد.

 

 

 

قيمت بتن آماده

قيمت افزودني هاي معدني مانند قيمت زودگير كننده ها و قيمت كندگير كننده ها از جمله مهمترين مواردي است كه بايد در خصوص قيمت بتن آماده مورد توجه قرار گيرد. در رابطه با قيمت اين محصولات نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت آن را تعيين كنند. اگر بخواهيم قيمت بتن آماده را با بتن هاي معمولي مقايسه كنيم بايد بدانيد كه بتن هاي آماده از مواد اوليه با نسبت دقيق تري ساخته شده اند و طبيعتا مقاومت بيشتري نيز خواهند داشت و به همين دليل قيمت بتن آماده در برابر مقاومت بالاي آن معقول است. البته اين امر به معني گران بودن قيمت بتن آماده نيست و مي توانيد اين محصول را با قيمت مناسب خريداري نماييد. حتما بايد توجه داشته باشيد كه مواد اوليه بكار رفته در بتن تعيين كننده قيمت آن است و هر چه اين مواد مرغوب تر باشند شاهد افزايش ميزان قيمت بتن خواهيم بود.

 

منظور از بتن عيار ???

براي درك بهتر بتن عيار ??? ابتدا بايد بدانيد كه منظور از عيار بتن چيست؟ عيار بتن تعيين كننده مقدار سيمان بكار رفته در واحد سيمان است. واحد سيمان در ايران متر مكعب تعيين شده است و هر چند كيلوگرم سيمان براي بتن يك متر مكعبي استفاده شده باشد عيار بتن همان قدر خواهد بود. بتن عيار ??? از جمله محبوب ترين و پرفروش ترين انواع بتن ها است كه در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرد. و همچنين قيمت بتن آماده عيار ??? با توجه به مقاومت بالايي كه دارد، مناسب محسوب مي شود. در ساختار بتن آماده از ماسه، سيمان و شن استفاده مي شود و دانه هاي شن موجود در آن باعث افزايش مقاومت چشمگير در بتن خواهد شد. بتن عيار ??? در شركت هاي مختلفي توليد مي شود اما شركت ما با رعايت كليه استاندارد هاي بين المللي و با جديدترين دستگاه ها توانسته است كه بتن هايي با عيار دقيق و بدون كم و كاست روانه بازار نمايد. توجه داشته باشيد كه تنها ميزان سيمان مصرف شده در بتن تعيين كننده مقاومت آن نيست و وجود تناسب در ميان اجزاي بتن باعث مقاومت بالا مي شود.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن آماده تا حد زيادي به مقدار سيمان مصرف شده در آن بستگي دارد. به اين معني كه بتن عيار ??? قيمت كمتر و عيار ??? ميزان قيمت بيشتري نسبت به عيار ??? خواهد داشت. اگر بخواهيم بررسي اجمالي از قيمت بتن عيار ??? داشته باشيم بايد گفت: اين نوع بتن آماده از جمله پرمصرف ترين انواع بتن هاي آماده است و قيمت آن نيز با توجه به مقاومت بالايي كه دارد مناسب خواهد بود. در بازار مر نوسان امروزي، قيمت بتن عيار ??? نيز تحت تاثير قرار گرفته و ممكن است نوساناتي داشته باشد. براي مشاهده قيمت دقيق محصول مورد نظر خود مانند قيمت سيمان رنگي مي توانيد به وب سايت اينترنتي شهربتن مراجعه نماييد. مسئولين اين شركت به منظور رفاه حال مردم و جلب توجه آنها بهترين خدمات را با نازلترين ميزان هزينه ها ارائه كرده اند و مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن محصولات مورد نياز را از آن خريداري كنيد.

دلايل استفاده از هبلكس‌ در ساختمان سازي

دليل اصلي ساخت قيمت بلوك هبلكس دستيابي به محصولي بوده كه هم سبك باشد هم ابعاد مناسبي داشته باشد كه سرعت كار را بالا ببرد و هم  داراي خواص عايق باشد كه حرارت و صدا به سختي از آن عبور نمايد. داراي استحكام و پايداري بالا باشد. تمام اين خواص در هبلكس وجود دارد.

پركاربرد ترين محصولات سيماني در شهر بتن

بتن آماده از جمله پركاربردترين محصولات سيماني است كه در هر بخش از ساخت و ساز مورد استفاده قرار مي گيرد. امروزه سازه هاي بتني بيشترين محبوبيت را در ميان مردم دارند و بتن هاي آماده به دليل اينكه سرعت كار را نيز افزايش مي دهند بيشتر مورد توجه قرار گرفته اند. اما اين ساختار بتن است كه نقش اساسي را دارد و يك بتن مرغوب حتما بايد از مواد اوليه مناسب با نسبت هاي درست تهيه شده باشد تا مشكلي برايتان پيش نيايد. بتن ريزي ساختمان كه معمولا بر روي سقف ها انجام مي گيرد و ستون ها را به يكديگر متصل مي كند اسكلت بندي سازه را تشكيل مي دهد و مقاومت در آن حرف نخست را خواهد زد. پس كيفيت بتن از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و هرچه كيفيت آن بالاتر باشد مي توانيد با اطمينان بيشتري ساخت و ساز خود را ادامه دهيد. پس در انتخاب شركت توليد كننده بتن آماده بايد نهايت دقت خود را بكار گيريد. مسئولين شهر بتن در صدد اند كه با ارائه محصولات با كيفيت، رضايت مردم را نسبت به خود جلب نمايند. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك نموده ايم.

 

 

 

كيفيت محصولات شهر بتن

كيفيت محصولات سيماني اهميت بسيار بالايي دارد چرا كه قدرت و دوام سازه رابطه مستقيم با كيفيت محصولات دارد. به روز ترين دستگاه ها به همراه تجربه بالاي كارشناسان شركت سبب پديد آمدن بهترين محصولات خواهد شد. نگران ميزان قيمت سيمان رنگي و بتن ها نيز نباشيد چرا كه اين شركت برخلاف كيفيت بالايي كه دارد قيمت هاي پاييني خواهد داشت تا همگان امكان خريد از آن را داشته باشند. بتن آماده هاي شهربتن از مقاومت بسيار بالايي برخوردار هستند، دليل اين امر استفاده به نسبت درست از مواد اوليه است. براي خريد از اين شركت تنها كافي است به وب سايت رسمي آن مراجعه كرده و كليه محصولات و خدمات آن را مشاهده كنيد. كارشناسان زبده شركت نيز مي توانند بهترين راهنما براي رفع مشكلاتتان باشند و هرگونه سوالي را مي توانيد براي آنها مطرح كنيد.

 

بتن آماده و ويژگي هاي آن

بتن آماده همانطور كه از نام آن پيداست به نوعي از بتن ها گفته مي شود كه آماده قالب گيري هستند. اين نوع بتن را در قالب ها مي ريزند تا از آنها مصالح سيماني تهيه كنند اما در اين بخش منظور از بتن آماده همان بتن هايي است كه از آنها براي ستون و پوشش دادن سقف استفاده مي شود. بتن آماده تشكيل شده از ? ماده اوليه: سيمان، ماسه و شن است. ميزان شن مصرفي در بتن بستگي به انتخاب شما دارد و مقاومت بتن تا حد زيادي به آن بستگي دارد. اصلي ترين ويژگي بتن آماده مقاومت بالاي آن است. به همين دليل از آن در هر بخش ساختمان استفاده مي شود. بتن هاي آماده پس از اينكه به محل مورد نظر شما ريخته شدند در مدت زمان كوتاهي آب خود را از دست داده و سفت تر خواهند شد. اين بتن ها معمولا به صورت لعابي هستند و با ريختن آن بر روي سقف، به راحتي بر روي زمين حركت كرده و بخش هاي ديگر را پوشش خواهد داد. اما به دليل مخلوط شدن مواد اوليه تشكيل دهنده، در مدت كوتاه تري سفت مي شود. قيمت بتن با توجه به انواع مختلف آن و با در نظر گرفتن قيمت سيمان نيز متفاوت است.

 

 

 

 

قيمت بتن آماده

بتن آماده در انواع اقسام مختلف ارائه شده كه هر يك از انواع آن از جنبه هاي مختلفي با يكديگر متفاوت هستند. هريك از انواع بتن هاي آماده نيز قيمت متفاوتي به نسبت يكديگر دارند و مي  توانيد متناسب با خواسته خود يكي را براي خريد انتخاب كنيد. اما توجه كردن به كيفيت نبايد فراموش شود چرا كه برخي از شركت هاي توليد كننده مصالح سيماني به منظور سود بيشتر اقدام به ارائه محصولات كم كيفيت با قيمت ارزان تر نموده اند در حالي كه اين محصولات ويژگي هاي مطلوبي نخواهند داشت. كيفيت حرف اول را در خريد خواهد زد و حتما بايد در اولويت قرار گيرد. در حالت كلي قيمت بتن آماده در مقايسه با روش هاي معمولي بتن گيري مناسب خواهد بود و مي توانيد در كوتاه ترين زمان و بدون هيچگونه مشكلي از آن در ساختمان سازي استفاده كنيد. در نظر داشته باشيد كه قيمت بتن آماده با توجه به افزودني هاي معدني اضافه شده به آن قابليت تغيير دارد. براي مثال، قيمت حباب ساز ها و قيمت كندگيركننده ها نيز همچون قيمت امروز سيمان تاثير قابل توجهي در تعيين قيمت بتن آماده دارد.

 

بتن آماده عيار ???

آيا مي دانيد منظور از عيار سيمان چيست؟ عيار سيمان نشان دهنده مقدار سيمان استفاده شده در يك متر مكعب بتن است. هرچه عيار سيمان بيشتر باشد هم نرم تر بوده و هم مقاومت بالايي خواهد داشت. قيمت بتن آماده عيار ??? با توجه به ميزان سيمان مصرفي در آن متفاوت است. البته زياد بودن سيمان هم حد و نصاب خود را دارد و تا يك مقدار استاندارد مفيد است. بتن آماده عيار ??? يكي از انواع پرفروش بتن هاي آماده است كه در هر يك متر مكعب بتن آن ?? كيسه سيمان استفاده شده است. اين بتن در بخش هاي مختلف ساختمان كاربرد دارد و به همين دليل مصرف زيادي خواهد داشت. بتن آماده عيار ??? ساختمان شما را در برابر زلزله مقاوم تر خواهد ساخت چرا كه امكان شكستن آن پايين تر از ساير انواع با عيار پايين است. اين بتن قابل استفاده براي آپارتمان هاي با طبقه هاي زياد خواهد بود. بتن آماده عيار ??? اين امكان را به شما مي دهد كه بتوانيد با هزينه هاي مناسب، مقاوم ترين ساختمان را با توجه به قيمت بلوك سيماني توليد كنيد.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن عيار ??? به يكي از دغدغه هاي مردم تبديل شده و نمي توان رقم ثابتي براي آن در نظر گرفت. مقدار اندازه مصرف سيمان در بتن نشان دهنده كيفيت و قيمت آن است. پس بتن عيار ??? بايد هزينه بالايي داشته باشد. اين نوع بتن ويژگي هاي مطلوبي داشته و امكان خريد با قيمت هاي مناسب را نيز دارد اما مقدار قيمت آن چقدر است؟ امروزه قيمت كليه اجناس نوسانات بسياري دارد و بتن نيز از اين قاعده مستثني نيست. به دليل همين نوسانات قيمت سيمان امروز ، براي هيچ كدام از انواع بتن آماده قيمتي تعيين نشده است. با مراجعه به وب سايت شركت ما مي توانيد هر يك از انواع بتن هاي آماده را مشاهده كرده و مشخصات دقيق آنها را مورد بررسي قرار دهيد. همچنين مي توانيد محصولات را با يكديگر مقايسه و بهترين مورد را خريداري كنيد. يكي از دلايل محبوبيت شهر بتن ارائه تخفيفات ويژه براي محصولات است و مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها از اين شركت خريداري كنيد.

به اين ويژگي، اين نكته را نيز بايد اضافه كرد كه سيمان و ملات مصرفي مورد نياز براي كشيدن يك ديوار با قيمت بلوك هبلكس به اندازه يك چهارم يا 25% ديواركشي با آجر است. درست است كه مصالح ديوارچيني با آجر و هبلكس يكسان است، اما بلوك‌هاي هبلكس بخش اعظم ديوار را در برمي گيرند و فقط چيزي حدود 10 تا 15 لايه سيمان براي يك ديوار 2.5 تا سه متري نياز است.  

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

۲۲ بازديد

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

 

در حال حاضر آجر مهم ترين مصالح ساختماني محسوب مي گردد. از گذشته هاي دور تا به امروز آجر اصفهان بيشترين كاربرد را در ساخت و ساز داشته است. انواع آجر اصفهان بر اساس ويژگي هايي مانند تركيب شيميايي ، رنگبندي و كاربرد طبقه بندي مي كنند.

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

 

آجر لعابي

لعاب كاري يكي از روش هاي روكش كاري آجر است كه آن را در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. ممكن است آجر در معرض رطوبت، فرسايش، هوازدگي، مواد شيميايي و تغييرات آب و هوايي قرار گيرد، اما لعابي كه سطح آن را پوشش مي دهد، نقش لايه محافظ را ايفا كرده و عمر آن را طولاني مي كند.

آجر لعابي در رنگ هاي متنوع و ابعاد گوناگون توليد و به بازار عرضه مي شود. از اين رو مي توان از آن در تزئين دكوراسيون داخلي و بيروني ساختمان استفاده كرد. اين آجرها با رنگ هايي نظير آبي، قرمز، نارنجي، قهوه اي و سورمه اي لعاب داده مي شوند و زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشند.

اين آجرها بيشتر در طراحي هاي سنتي كاربرد دارند. لعاب كاري، مقاومت آجر را بالا مي برد و آن را از آسيب هاي احتمالي حفظ مي كند. قيمت آجر لعابي به نسبت آجر معمولي گران تر است.

 

در قسمت ساختمان سازي‌ آجر به دو دسته تقسيم مي‌شود: آجرهاي فشاري، آجرهاي ماشيني

 

آجرهاي فشاري

اين نوع آجر براي كليه كارهاي ساختماني مانند گري چيني (ديوارهاي باربر، ديوارهاي حايل، تيغه چيني)، طاق ضربي و موارد ديگر مناسب است. به علت ناصاف بودن سطوح آن به آجر گري معروف است و ديوار‌چيني با اين نوع آجر را گري چيني مي‌نامند.

دليل نام گذاري آن هم اين است كه، گويا در ابتداي توليد اين نوع آجر خشت با دست زده مي‌شد و با فشار دست و انگشتان كارگران خشت زن، گوشه‌هاي قالب به وسيله گل بر‌مي‌گرديد كه به اين علت، آن را آجر فشاري ناميدند.

 

انواع آجرهاي فشاري نيز شامل موارد زير مي باشند:

 

آجر سبز: آجر سبز از نوع فشاري بوده كه در كوره حرارت بيشتري ديده و رنگ آن كبود و كم‌رنگ يا سبز شده است. به علت پخت زياد بسيار مقاوم، محكم و بادوام است. اين نوع آجر در جاهايي كه نياز به مقاومت بيشتري مي‌باشد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

آجر خام در اثر كمي حرارت رنگش تغيير يافته ولي نامرغوب بوده و نبايد در آجر‌چيني از آن استفاده كرد. اين آجر در كوره‌هاي آجرپزي مجددا در همان جاهاي قبلي خود چيده مي‌شود. چون اولين بار در ايران از آجر فشاري توسط روس‌ها در ساخت سربازخانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت، به نام قزاقي معروف شده است.

 

آجر ماشيني: آجر ماشيني شبيه آجرهاي قزاقي و به رنگ‌هاي قرمز و سفيد بوده و در نماسازي مصرف مي گردد. تفاوت آن با آجر فشاري در جنس سفال و سوراخ‌هايي است كه باعث سبكي آجر و چسبندگي مناسب با ملات مي‌شود. اين آجرها داراي گوشه‌هاي تيز و سطوح صاف هستند. آجر رنگي با اضافه كردن اكسيد فلزات تهيه مي‌شود.

اگر موقع چيدن آجر در كوره پخت به صورت چپ و راست روي هم چيده شوند آجر ابلق تهيه شده و روي آجر رگه‌هاي رنگي مورب ديده مي‌شود كه در نماسازي زيباست. با توجه به رنگ، آن‌ها را نام‌گذاري كرده‌اند مثل آجر پهن رنگي و سفيد.

 

آجرهاي ماشيني در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند كه عبارتند از: آجرهاي ماشيني و يا سوراخ‌دار كه روي سطح آن ? يا ?? سوراخ به قطر ? سانتي‌متر موجود است.

جنس اين آجرها نسبت به آجر فشاري شكننده‌تر بوده و خاصيت مكندگي آب آن نسبت به آجر فشاري كم‌تر است.

 

آجرهاي لعاب دار

همان‌طور كه از اسم آن پيداست سطح آن مانند ظروف سفالي لعاب‌كاري مي‌شود، در اندازه‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگون جهت مصارف زيادي ساخته مي‌شود.

 

موارد استفاده آجرهاي لعاب دار: موارد استفاده آجرهاي لعاب‌دار در نماسازي، كاشي‌كاري، كف‌سازي و كنار باغچه و قرنيز ديوارها مي‌باشد. در مساجد و حسينيه‌ها از آن‌ها استفاده‌ي زيادي مي‌شود از جمله: كتيبه هاي اطراف ساخت محراب، گنبد و سردرها و بسياري موارد ديگر.

 

آجرهاي سفال مجوف ديواري

آجرهاي مجوف از جنس سفال بوده، داراي سوراخ‌هايي هستند كه ضخامت جداره‌هاي آن حدود ? ميلي‌متر مي‌باشد و در ضخامت‌هاي مختلف به صورت مكعب مستطيل ساخته مي‌شوند.

موارد استفاده: چون آجرهاي سفال مجوف به صورت تو خالي مي‌باشند و غير باربر هستند، از آن‌ها در ديوار‌كشي انواع پارتيشن و جدا كننده‌ي فضاهاي غيرباربر استفاده مي‌شود. عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي مناسبي در ساختمان مي‌باشند. آجرهاي مجرف ديواري از جنس ماسه سيمان هم توليد مي‌شوند.

 

آجر سفال سقفي

اين آجرها كه در بنايي به نام بلوك سقفي معروف هستند، به پهناي ?? سانتي متر و ارتفاع ?? يا ?? سانتي متر هستند. اين آجرها داراي لبه مخصوصي مي‌باشند كه روي تيرچه قرار مي‌گيرند و مانند آجرهاي سفال در كارخانه تمام اتوماتيك تهيه مي‌شوند. اين آجرها براي پوشاندن سقف‌هايي كه با تيرچه بتني اجرا مي‌شوند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و عايق صدا و حرارتي خوبي هستند.

 

آجرهاي ماسه آهكي

آجرهاي ماسه آهكي داراي سطوحي صاف و در رنگ‌هاي گوناگون تهيه مي‌گردند و ابعاد آن اندازه آجرهاي رسي مي‌باشد و از جنس ماسه و مقداري آهك است.

موارد مصرف: در مصرف با آجر معمولي فرقي ندارد و مقاومت فشاري بيشتري نسبت به آن دارد. بيشتر در فرش كف و پله‌هاي داخلي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

آجرهاي بتني

آجرهاي بتني به شكل ها و اندازه هاي گوناگون، از ماسه سيمان و به وسيله ماشين آجر زني دستي يا ماشيني توليد مي‌شوند.

موارد مصرف: آجرهاي بتني به علت تنوع در شكل و رنگ در آجر فرش محوطه سازي (حياط، پياده رو خيابان و پارك‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آجرهاي نسوز

از آجرهاي نسوز به دليل مقاومت حرارتي بالا، در پوشش دروني كوره هاي صنعتي استفاده مي‌شود. آجرهاي نسوز انواع مختلفي دارند. با توجه به نوع ماده استفاده شده در تركيبات آن‌ها، گستره‌هاي مختلفي را تحمل مي‌كنند. تا دهه ???? از كربن و خاك نسوز براي پوشش كوره‌ها استفاده مي‌شد، اما امروزه با ساخت انواع آجرهاي نسوز از آن‌ها در پوشش داخلي كوره استفاده مي‌شود.

منبع :  

 

http://coinwatchers.com/forums/p/294958/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/975135/

https://mundoalbiceleste.com/activity/p/1619232/

http://frontend-developer.guru/wp/activity/p/105573/

https://edukite.org/activity/p/1534911/

https://dailygram.com/index.php/profile-51101/?link-id=288448

http://www.bcsnerie.com/activity/p/410198/

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/154125626739475

http://worldandus.co.uk/activity/p/203341/

https://www.plurk.com/p/ol6pos

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_82fae8827da2423e8c24a0757e9d530f/comments

https://www.gatesofantares.com/activity/p/1042426/

 

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۳۲ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

 

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

۲۶ بازديد

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

ما آنها را آموزش مي دهيم. اما چقدر درباره آنها مي دانيم. و چگونه مي توانيم بفهميم چه نوع فيبرهاي عضلاني در ماهيچه اي كه تمرين مي كنيم داريم. با دانستن اينكه كدام عضله خاص داراي فيبرهاي عضلاني است ، مي توانيد از نوع تمرينات مورد نياز اين ماهيچه استفاده كنيد.

انواع ماهيچه ها

 

بافت ماهيچه اي ما از الياف (سلول) تشكيل شده است كه براي ايجاد نيروي فعال براي انقباض ماهيچه ما بسيار تخصصي هستند. بافت ماهيچه اي حركت ، حفظ وضعيت بدن و توليد گرما را فراهم مي كند. بر اساس برخي ويژگي هاي ساختاري و عملكردي ، بافت ماهيچه اي بدن ما به سه نوع قلبي ، صاف و اسكلتي طبقه بندي مي شود.

عضله قلب

 

بافت ماهيچه اي قلب قسمت اعظم ديواره قلب را تشكيل مي دهد. مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي ، مخطط است. بر خلاف بافت ماهيچه اي اسكلتي ، انقباض آن معمولاً تحت كنترل آگاهانه نيست و به صورت غيرارادي طبقه بندي مي شود.

عضله صاف

 

بافت ماهيچه اي صاف در ديواره هاي ساختارهاي توخالي مانند عروق خوني ، معده ، روده ها و مثانه قرار دارد. فيبرهاي عضلات صاف معمولاً غير ارادي هستند و بدون خط (صاف) هستند. بافت ماهيچه اي صاف ، مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي و قلبي ، مي تواند دچار هيپرتروفي (رشد) شود.

عضله اسكلتي

 

بافت ماهيچه اي اسكلتي به استخوان هاي ما متصل است. مخطط است ؛ يعني الياف (سلول ها) داراي نوارهاي متناوب (تيره) روشن و عمودي هستند كه عمود بر محورهاي طولاني الياف هستند. بافت ماهيچه اي اسكلتي را مي توان با كنترل آگاهانه (داوطلبانه) منقبض يا آرام كرد.

 

تمام فيبرهاي عضلاني اسكلتي از نظر ساختار يا عملكرد مشابه نيستند. به عنوان مثال ، رنگ فيبرهاي عضلاني اسكلتي بسته به محتواي ميوگلوبين متفاوت است (ميوگلوبين در بافت ماهيچه اي يافت مي شود ، جايي كه به اكسيژن متصل مي شود و به اكسيژن اضافي براي آزادسازي انرژي براي انقباضات عضلاني كمك مي كند.) فيبرهاي عضلاني اسكلتي با سرعت هاي متفاوتي منقبض مي شوند ، بسته به توانايي آنها براي تقسيم آدنوزين تري فسفات (ATP). الياف منقبض كننده سريعتر توانايي بيشتري براي تقسيم ATP دارند. علاوه بر اين ، فيبرهاي عضلاني اسكلتي با توجه به فرآيندهاي متابوليكي كه براي توليد ATP استفاده مي كنند ، متفاوت است. آنها همچنين از نظر شروع خستگي متفاوت هستند. بر اساس ويژگي هاي مختلف ساختاري و عملكردي ، الياف ماهيچه هاي اسكلتي به سه نوع تقسيم مي شوند: الياف نوع I ، الياف نوع II B و الياف نوع II A.

الياف نوع I

وبسايت مرواريد شهري نجات

اين الياف كه به آنها فيبرهاي آهسته يا انقباض آهني نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير زيادي ميوگلوبين ، بسياري از ميتوكندري ها و مويرگ هاي خوني زيادي هستند. الياف نوع I قرمز هستند ، ATP را با سرعت كندي تقسيم مي كنند ، سرعت انقباض كمي دارند ، در برابر خستگي بسيار مقاوم هستند و ظرفيت بالايي براي توليد ATP توسط فرايندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند. چنين اليافي به تعداد زياد در ماهيچه هاي موضعي گردن يافت مي شوند.

الياف نوع II A

 

اين فيبرها كه به آن الياف سريع انقباض يا سريع اكسيداتيو نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير بسيار زيادي ميوگلوبين ، ميتوكندري بسيار زياد و مويرگ هاي خوني بسيار زياد است. الياف نوع II A قرمز هستند ، ظرفيت بسيار بالايي براي توليد ATP توسط فرآيندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند ، ATP را با سرعت بسيار زيادي تقسيم مي كنند ، داراي سرعت انقباض سريع بوده و در برابر خستگي مقاوم هستند. چنين اليافي به ندرت در انسان يافت مي شود.

الياف نوع II B

 

اين الياف كه به آن الياف سريع انقباض يا گليكوليتيك سريع نيز گفته مي شود ، حاوي مقدار كمي ميوگلوبين ، ميتوكندري نسبتاً كمي ، مويرگ هاي خوني نسبتاً كمي و مقدار زيادي گليكوژن هستند. الياف نوع II B سفيد هستند ، براي توليد ATP با فرآيندهاي متابوليكي بي هوازي ، قادر به تامين فيبرهاي عضلاني اسكلتي به طور مداوم با ATP كافي نيستند ، به راحتي خسته مي شوند ، ATP را با سرعت سريع تقسيم مي كنند و داراي سرعت انقباض سريع هستند. چنين اليافي به تعداد زياد در عضلات بازوها يافت مي شوند.

منبع : 

https://en.gravatar.com/orlaoneal8

https://www.ted.com/profiles/30153960/about

https://www.quora.com/profile/Orla-Oneal8

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

 

 

 

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

۲۲ بازديد

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

بنابراين ، سيستم گرمايش و سرمايش خود را روشن كرديد و متوجه چيز عجيبي شديد: يكي از اتاق هاي شما به درستي گرم يا سرد نمي شود.

 

با ناراحتي ، متوجه شديد كه از باز شدن دريچه هوا منبع تغذيه كمي بيرون مي آيد! اتاق هاي ديگر را بررسي مي كنيد و هوا خوب است. اما در آن اتاق شما اين سال را داريد كه چگونه مي توانيد جريان هواي تهويه مطبوع خود را بهبود بخشيد.

 

بنابراين ، مشكل آن يك اتاق چيست؟ هنگامي كه تأييد كرديد كه دريچه هوا كار مي كند و باز است ، در اينجا چند مشكل در مورد لوله كشي وجود دارد كه مي تواند باعث اين مشكل نااميد كننده شود.

4 علت رايج تهويه هوا با كم يا كم هوا

كانال انعطاف پذير پيچ خورده/خرد شده

 

داكت فلكس ، همانطور كه به نظر مي رسد ، مجرايي است كه بسيار انعطاف پذير است. با اين حال ، از آنجا كه بسيار انعطاف پذير است ، به راحتي خم و خرد مي شود ، كه جريان هوا را در يك اتاق خاص محدود مي كند.

 

اگر لوله كشي انعطاف پذير در اتاق زير شيرواني داريد ، بررسي كنيد كه آيا چيزي آن را خراب كرده يا خرد مي كند.

مجراي هوا قطع شده است

 

هر دو مجراي ورق فلزي و مجراي فلكس مي توانند در مجراي اصلي متصل شده ، بين بخشهاي لوله ، و در اتصالات پاياني رجيستر قطع شوند و مانع از ورود هرگونه هواي گرم يا سرد از سيستمهاي گرمايش و تهويه مطبوع به اتاقهاي خانه شما شوند.

 

به يك متخصص نياز داريد تا مجراي قطع شده را پيدا كرده و آن را آب بندي كند تا هوايي از آن خارج نشود.

مجاري هوا نشت/سوراخ دار

 

اگر كمي هوا از دريچه هوا وارد شده باشد ، مجراي منتهي به اتاق ممكن است نشت كرده يا پر از سوراخ باشد.

 

اين مشكل در واقع بسيار رايج است. به گفته ENERGY STAR ، "اما در يك خانه معمولي ، حدود 20 تا 30 درصد از هوايي كه از طريق سيستم مجاري حركت مي كند به دليل نشت ، سوراخ ها و مجاري ضعيف متصل از بين مي رود."

 

راه حل؟ آب بندي مجاري.

دمپر بسته

 

دمپرهاي تهويه HVAC دريچه هايي در مجاري شما هستند كه جريان هوا را در سيستم مجراي هوايي شما كنترل مي كنند. هنگامي كه هوا باز است ، هوا آزادانه جريان مي يابد. وقتي بسته است (يا تقريباً بسته است) ، جريان هوا كم است يا اصلا جريان ندارد. آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه آيا دريچه AC بايد باز يا بسته شود؟ اگر از سيستم گرمايش و سرمايش خود استفاده مي كنيد ، آنها هميشه بايد باز بمانند! حتي در اتاقهايي كه از آنها استفاده نمي كنيد. سيستم شما بايد نفس بكشد. ممكن است يك دمپر بسته در مجاري داشته باشيد كه مانع رسيدن هوا به دريچه در يك اتاق شما مي شود.

ساير مسائل احتمالي

 

گاهي اوقات با پوشاندن دريچه هاي هوا در ديوارها ، چيز ديگري مي تواند باعث انسداد شود (به عنوان مثال حيواناتي كه مجرا را شكسته و لانه كرده يا مرده اند ، اسباب بازي هاي پر شده بچه هاي شما ، كسي چيزي را در مجراي كف زمين پنهان مي كند و غيره). مسدود كردن مبلمان دريچه هاي هوا نيز يك مشكل رايج است.

 

وسيله اي كه باعث انسداد مي شود را برداريد يا مبلمان را براي جريان مطلوب هوا تنظيم كنيد.

چگونه برادران پيپين مي توانند كمك كنند

بازرسي بصري

 

اگر در منطقه لاوتون ، OK زندگي مي كنيد ، برادران پيپين مي توانند با انجام يك بازرسي بصري به سرعت دريابند كه مشكل در سيستم مجراي شما كجاست. اين سريعترين و كم هزينه ترين روش براي بررسي سيستم مجراي شما است.

تصويربرداري با وضوح بالا و اسكن حرارتي

 

اگر بازرسي بصري اطلاعات محدودي داشت يا هيچ اطلاعاتي نداشت (كه در صورت مخفي بودن مجاري و در دسترس نبودن رايج است) ، مي توانيم يك دوربين تصويربرداري با وضوح بالا قرار دهيم كه از آن براي مميزي انرژي خود براي مشاهده مجاري خرد شده ، شكسته ، مسدود ، نشتي يا كثيف استفاده مي كنيم. روي مانيتور ويدئويي

 

يك اسكن حرارتي ممكن است حرارت/سرمايش مسدود شده يا نشتي يا شكستگي مجرا را نشان دهد. دوربين الگوهاي گرما و تغييرات در دماي سيستم مجراي شما را تشخيص مي دهد. اين قرائت ها به تكنسين هاي ما اين امكان را مي دهد تا مشكلات را پيدا كرده و به طور بالقوه مي توانند از خرابي احتمالي سيستم جلوگيري كرده و در هزينه هاي تعميرات پرهزينه و خرابي شما صرفه جويي كنند.

فرايند غير تهاجمي

 

به ندرت جريان هواي كم/كم نياز به اقدامات تهاجمي مانند برش سوراخ در ديوار خشك و وصله دارد. اما وقتي مجبور مي شويم براي دسترسي به مشكل ، قسمت كوچكي از ديوار يا سقف را باز كنيم ، ما صنعتگران ماهري داريم كه مي توانند پس از اتمام كار ، دهانه را تعمير كرده و آن را شبيه به جديد كنند.

آيا هميشه جريان هواي كم/پايين داشته ايد؟

 

اين پست وبلاگ فرض مي كند كه شما همواره جريان هواي خوبي داشته ايد و يك روز ، هيچ جريان هواي كم/كم از يك مجرا نداشته ايد.

 

اما اگر قسمتهايي از خانه شما هميشه جريان هوا كم يا كم داشته و هرگز راحت نبوده است ، معمولاً نتيجه نصب ناكافي سيستم مجاري از زمان ساخت خانه يا تعويض تجهيزات است. ما مي توانيم عملكرد سيستم مجراي شما را آزمايش كنيم تا تعيين كنيم كه چگونه م effectivelyثر و كارآمد كار مي كند و آيا راحتي ، عملكرد تجهيزات و قبض هاي انرژي شما را بدون توجه به سن تجهيزات شما محدود مي كند يا خير.

منبع : اينجا را كليك كنيد

تهويه نظري    

https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

 

https://www.aiuextension.org/activity/p/744481/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/882463/

http://y8space.com/activity-2/p/396840/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/734424/

https://www.webtalk.co/n/35113293

https://vvfit.com/activity/p/1252760/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_d136831026364bb18c996474124dac87/comments

http://fluencyuniversity.com/activity/p/744539/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/515894/

http://coinwatchers.com/forums/p/289585/