وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

۲۳ بازديد

وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

تا حالا توجه كرده ايد كه يكي از بهترين و مهم ترين راه هايي كه شما توسط آن ميشود خانه و ساختمان  و شركت خود را محفوظ و با امنيت كنيد استفاده از حفاظ آهني است. اين مدل حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به راحتي هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلف و متمدلي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه حفاظ آهني فقظ يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين مدل حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بالاتر است.

حفاظ آهني دقيقا چيست؟

وقتي كه ميگيم حفاظ آهني در اصل منظور اين است كه اين مدل حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين مدل حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده اند روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع وقتي كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد ميشهيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.

كارايي حفاظ پنجره فرفورژه چيست ؟

وقتي كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميشه گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا ميشهيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. وقتي كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

گذاشتن حفاظ پنجره فرفورژه چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه همه ي حفاظهايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميشهيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره فرفورژه زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

حفاظ پنجره مدرن و نكاتي كه بايد درباره ي آن بدانيد

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين و اصليترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين مدل آن ها را خريداري كنيد. ميشه گفت نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين مدل حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين مدل حفاظ هاست. حفاظ پنجره مدرن هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي بسيار بد و زشت ديده شود. اين مدل جوشكاري ها مهارت هاي بالايي را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميشهد با حفاظ پنجره مدرن نيز بررسي شود . ساخت اين مدل حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميشهيد خريد حفاظ پنجره را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. انواع مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد .

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.answerpail.com/index.php/user/hefazsaze2

https://disqus.com/by/hefazsaze2/about/

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User_talk:Hefazsaze2

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hefazsaze2

 

سرويس و نگهداري آسانسور بايد با چه فاصله اي انجام بگيرد؟

۲۵ بازديد

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

۲۵ بازديد

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

 

قابليت Tamper detection يكي از آپشن هاي موجود در دوربين مدار بسته  تحت شبكه است كه اين امكان را فرآهم مي كند كه در زماني كه دوربين مورد دستكاري و تخريب قرار مي گيرد بوسيله آلارم به شما اطلاع دهد.
زماني كه اين مسئله رخ مي دهد و شخصي سعي بر صدمه زدن به دوربين داشته و يا به هر نحوي بخواهد جلوي كار آن را بگيرد و تصوير آن را بپوشاند، آلارم ها به صدا در آمده و شما پس از اطلاع مي توانيد به سراغ تصاوير رفته و مسئله را بررسي نماييد.

كاربرد

زماني كه دوربين مداربسته مورد دستكاري قرار گيرد و در عملكرد صحيح آن اختلالي ايجاد گردد قابليت Tamper detection مي تواند كمك كننده باشد. هشدارهاي خودكار اين قابليت شما را همواره به سيستم متصل نگاه داشته و اين امكان را برايتان فرآهم مي كند كه حتي در زماني كه در محل حضور فيزيكي نداريد بتوانيد بر اوضاع كنترل داشته باشيد. از جمله كاربردهاي اين قابليت مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • در زماني كه دوربين ضربه فيزيكي خورده يا حركت كند
  • زماني كه فردي سعي كند تا برق دوربين را قطع كند
  • فردي با اسپري رنگ لنز دوربين مداربسته را بپوشاند تا مانع از ثبت تصاوير آن شود.
  • فردي با قرار دادن شيئي روبروي دوربين، ديد آن را بپوشاند يا به هر نحوي تصوير تار گردد.
  • براي جلوگيري از هشدار هاي كاذب، قابليت Tamper detection مي تواند براي ارسال هشدارها بر اساس مدت زمان وقوع اختلال تنظيم شود، به طوري كه براي مثال افتادن يك برگ درخت و رد شدن آن از روي لنز منجر به فعال شدن آلارم ها نشود.
  • نصب دوربين مدار بسته 

 

مزايا

زماني كه شما وقت اين را نداريد كه 24 ساعته بتوانيد بر سيستم مداربسته خود نظارت داشته باشيد، Tamper Detection دوربين مداربسته به كمك شما مي آيد. و مي توانيد از راه دور و با استفاده از موبايل، لپ تاپ ...بر اوضاع نظارت داشته باشيد. وجود قابليت Tamper detection در بسياري از اماكن و سازمان ها مي تواند بسيار مفيد باشد. براي مثال:

  • در مكان هايي كه احتمال وقوع جرم در آنها بالا است و ممكن است مجرمين سعي در آسيب رساندن به دوربين مدار بسته را داشته باشند مي تواند سريعا به مامورين و نگهبانان هشدارهاي لازم را بدهد.

 

  • يا در مدارسي كه از دوربين مداربسته استفاده مي كنند براي مثال هنگامي كه يك توپ بازي يا ساير ادوات ورزشي به دوربين برخورد مي كند و آن را از كار مي اندازد.
  • يا در زمان هايي كه دوربين در محلي نصب شده كه درختان زيادي در آن وجود دارد و شاخه ها و برگ هاي بر اثر باد و طوفان در كار دوربين ها اختلال ايجاد مي كنند.

 

نحوه تنظيم


در زمان تنظيم قابليت تشخيص خرابكاري براي دوربين مداربسته IP بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه تنظيمات اين سيستم را چگونه انجام دهيد كه مطابق با نيازهاي نظارتي سيستم مداربسته شما باشد :

  • بايد ببينيد كه مي خواهيد فعاليت آلارم ها را براي كدام يك از قابليت هاي تجزيه و تحليل تصويري VCA قرار دهيد براي مثال آيا مي خواهيد سييتم آلارم ها را براي قابليت تشخيص حركت (Motion Detection) تنظيم نماييد يا براي قابليت تشخيص خرابكاري (Tamper Detection) ؟ زيرا اين دو قابليت، تصاوير را براي اهداف مختلفي جستجو مي نمايند و با يكديگر متفاوت اند.
  • تنظيمات اين قابليت را مي توانيد براي ارسال هشدارها به چندين شخص مختلف انجام دهيد زيرا زمان هايي پيش مي آيد كه يك نفر در دسترس نيست و بايد شخص جايگزين وجود داشته باشد.
  • اگر حتي در محل خود اشخاصي را به عنوان نگبان استخدام كرده ايد، بهتر است باز هم از اين قابليت استفاده نماييد زيرا ممكن است نگهبان، اتاق مانيتورينگ را براي مدتي ترك نمايد.

كدوم دوربين مداربسته مناسبه پروژمه!؟

 

خب شايد براي شما هم پيش اومده باشه بعد از درخواست كارفرما بمونيد چه دوربيني ببنديد!
آنالوگ يا آي پي؟
AHD يا HDCVI و يا تكنولوژي هاي ديگه اي كه هرروز كشور دوست و همسايه روانه بازار ميكنه!

 يكي از سوالات رايج مشتريان محصولات نظارتي اين است كه : “ دوربين مدار بسته  چي بخرم؟”. پاسخ به اين سوال بستگي به نياز و شرايط ما براي نصب سيستم مداربسته دارد در ادامه شما را با مهم ترين فاكتورها براي شناسايي اين موارد آشنا خواهيم كرد.
چه مواردي را بايد در مورد نيازمان مشخص كنيم ؟
براي شناسايي نيازهاي خود بايد چند پارامتر را براي خودمان مشخص كنيم و مي خواهيم اين پارامترها را در قالب چند سوال از خود بپرسيم, بعد از مشخص شدن جواب اين سوالها مي توانيم پاسخ سوال اصلي خودمان را بدهيم. اين سوالات عبارتند از :
به چه كيفيت تصويري براي سيستم مداربسته خود نياز داريم ؟
حساسيت دوربين هاي مداربسته براي ما چقدر است ؟
براي پياده سازي سيستم مداربسته چقدر مي خواهيم هزينه كنيم ؟
شايد در ابتدا پاسخ به اين سوالات براي شما دشوار باشد و واقعا مطمئن نباشيد چه پاسخي بايد به اين پرسش ها دهيد. در ادامه شما را در پاسخ به اين سوالات راهنمايي خواهيم كرد :
به چه كيفيت تصويري براي سيستم مداربسته خود نياز داريم ؟
كيفيت تصوير در دوربين مداربسته را عوامل متعددي مشخص مي كند كه يكي از مهمترين آنها رزولوشن يا تفكيك پذيري دوربين مي باشد. دوربين هاي مداربسته آنالوگ داراي محدوديت رزولوشن كمتر از ??? مگاپيكسل مي باشند و اين يكي از مهمترين معايب اين سيستم مداربسته مي باشد.

 

 

در صورتي كه كيفيت تصوير و قدرت تشخيص جزئيات تصوير براي شما اهميت زيادي داشته باشد بايد از راه حل هاي جايگزين مانند دوربين هاي مداربسته AHD يا تحت شبكه استفاده كنيد كه طبيعتا قيمت بالاتري نسبت به دوربين هاي مداربسته آنالوگ دارند (البته قيمت تجهيزات AHD بيشتر نزديك به دوربين هاي مداربسته آنالوگ سنتي مي باشد.

 

كيفيت و رزولوشن تصوير رابطه مستقيمي با بودجه شما براي پياده سازي سيستم مداربسته دارند يعني هر چقدر دوربين مداربسته كيفيت تصوير بالاتر و بهتري داشته باشد قيمت آن بالاتر مي رود.

 بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

 حساسيت دوربين هاي مداربسته براي ما چقدر است ؟
ميزان حساسيت مكان نصب تجهيزات و كاربري آن و حساسيت عملكرد تجهيزات مشخص كننده برند دوربين مداربسته مي باشد. هرچه از برند با كيفيت تري استفاده كنيم محصولات داراي قابليت اطمينان بالاتر از نظر عملكرد و پايداري مي باشند. البته انتخاب برند نيز به محدوديت هاي مالي ما و هزينه اي كه براي سيستم نظارت تصويري خود مي خواهيم انجام دهيم بستگي دارد.
برندهاي معتبر داراي تجهيزات با تكنولوژي ساخت بيشتر مي باشند كه مي توانند تا حدودي كيفيت تصوير بالاتري داشته باشند اما لزوما استفاده از برندهاي خاص كيفيت تصوير ما را تضمين نمي كنند.
براي پياده سازي سيستم مداربسته چقدر مي خواهيم هزينه كنيم ؟
سعي كنيد ليست قيمت محصولات مداربسته را حداقل از يك شركت يا فروشگاه تجهيزات نطارتي دريافت كنيد. ميزان هزينه اي كه خودتان براي پياده سازي سيستم مداربسته پيش بيني كرده ايد را با تعداد و هزينه كلي آنها مقايسه كنيد. در صورت عدم تطابق هزينه با برآورد شما سعي كنيد از دوربين ها با برندهاي ارزانتر استفاده كنيد.

 

 

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

۲۶ بازديد

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۱۹ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

۱۹ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%BE%D9%84-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل برليان يكي از جديدترين و متنوع ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي طرح برليان همگي داراي مكانيزم جديد منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشودشركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل برليان با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل برليان با توجه به كيفيت بالا و طراحي روز و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان اين ميباشد كه كليد و پريز برليان همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند. و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد. و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز برليان در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

كليد پريز برليان رنگي:

مدل برليان رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره اي، زغال‌سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم برليان استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرند.

كليد پريز برليان طرح كلاسيك:

برليان طرح كلاسيك از جديدترين مدل كليد پريز هاي ساخته شده ميباشد و از سري كليد و پريز هاي لوكس ميباشند. در طراحي اين نوع از كليد پريز ها سعي بر آن شده تا از طرح هاي كلاسيك معروف و قديمي و سنتي استفاده شود.

اين مدل شامل سه طرح با نام هاي فلورا، آركا و پارما ميباشد كه هركدام يادآور طراحي هاي منحصر به فرد ميباشد، براي مثال طرح آركا برگرفته از طرح هاي معروف ورساچه ميباشد.

كليد پريز طرح ورساچه

در طراحي اين مدل ها سعي شده تا در كنار حس كلاسيك بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتري القا شود و اين تجربه ي جديد را براي مصرف كنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است كه در اين مدل از مكانيزم هاي اَهرمي هم مي‌توان استفاده كرد، كليد پريز اَهرمي يادآور كليد پريز هاي قديمي ميباشد.

قيمت فروش اين مدل كليد پريز نسبت به مدل برليان رنگي بيشتر ميباشد.

كليد پريز مدل متال برليان:

در ساخت مدل متال برليان از متريال فلزي (آلومينيوم و سرب خشك و…) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز فلزي ميباشدكه مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگ متال سيلور و متال طلايي توليد ميگردد و از جديد ترين مدل هاي كليد پريز ميباشد. كه البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز هاي گران قيمت و از سري كليد پريز هاي لوكس و لاكچري ميباشد

خصوصيات كليد پريز برليان ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-ups-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.jpg

تمامي محصولات داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات هستند. كليد پريز برليان با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد.

كليد و پريز برليان با ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز برليان ايران الكتريك

جهت خريد كليد پريز برليان ايران الكتريك و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران مراجعه كرده و به صورت آنلاين خريدتون را انجام دهيد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

۲۶ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  مواد مورد نياز خود را براي طراحي مد لباس تهيه كنيد. يك مداد سربي سفت و خشك را انتخاب كنيد. مداد H بهترين گزينه در طراحي است، چرا كه اين مداد بسيار كم رنگ و سبك است و قابليت پاك شوندگي بسيار بالايي دارد و مي توان با آن علامت هاي ناقص و اشتباه را هنگام طراحي به آساني پاك كرد. علت ديگري كه اين مداد ها طرفداران زيادي دارند اين است كه آن ها را با مواد خاصي مي سازند و اين ويژگي آن ها را براي مواردي مانند طراحي پركاربرد مي كند، چرا كه هنگام طراحي كاغذ را سوراخ نمي كنند، باعث فرورفتگي در كاغذ نمي شوند، هيچ ردي روي آن باقي نمي گذارند و كاغذ را خراب نمي كنند. اين ويژگي به خصوص هنگام اضافه كردن رنگ به تصوير به خوبي حس مي شود. يك پاك كن با كيفيت و كاغذ ضخيم از جمله وسايل ضروري طراحان حرفه اي است، پس اگر مي خواهيد طراحي شما حرفه اي به نظر برسد، از اين وسايل نيز غافل نشويد

آموزش طراحي لباس ، طراحي مد لباس شكلي از هنر است كه به ساخت لباس و اكسسوري هاي (لوازم جانبي) ديگر اختصاص دارد. داشتن ايده و ايجاد خلاقيت، يكي از مهم ترين ابزار بخش هنري است كه سبب طراحي يك لباس جديد مي شود. در دنياي مد، طرح هاي جديد، قبل از برش و دوختن به شكل طرح هاي دستي (طرح هاي اوليه) ارائه مي شوند. ابتدا يك الگو از شكل كلي مدل را به عنوان پايه طرح بكشيد، بسياري از طراحان مد، صدها الگو را تمرين مي كنند تا بتوانند موقعيت مورد نظرشان را خلق كنند.

 

بيشتر بخوانيد: براي طراحي لباس از كجا شروع كنم؟

 

طراحي مد لباس

آغاز طراحي مد لباس

1. طراحي خود را شروع كنيد

.

https://www.shopmode.fashion/

كلاس طراحي لباس ،اگر شما مداد مناسبي در دسترس نداريد، مي توانيد با يك مداد شماره 2 طرحتان را بكشيد؛ فقط توجه داشته باشيد كه به جاي فشار دادن زياد مداد روي كاغذ، علائم سطحي و سبكي را ايجاد كنيد. با فشار زياد قلم روي كاغذ به هيچ عنوان توصيه نمي شود، چرا كه در صورت خطا نمي توانيد علائم كشيده شده را به خوبي پاك كنيد. همچنين براي نشان دادن طرح هاي لباس خود به وسايل رنگي مانند جوهر و يا رنگ ها نيز نياز داريد.

 

مد لباس

طراحي مد لباس

2. به ژست هاي مختلف الگو در طراحي مد لباس توجه كنيد

كلاس طراحي لباس  به ژست هاي مختلف الگو خود فكر كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. مدل طراحي شما توسط الگو بايد طوري رسم شود تا طرحتان را به بهترين شكل ممكن نشان دهد و طراحي شما را خاص و حرفه اي جلوه دهد. مي توانيد مدل راه رفتن، نشستن، خم شدن و يا حالت هاي ديگر را طوري طراحي كنيد تا تمام قسمت هاي مدلتان به خوبي نمايش داده شود. الگوهاي مختلف را تمرين و امتحان كنيد، بايد ژست هاي مختلف را در حالت هاي مختلف براي لباس ها و سنين مختلف در نظر بگيريد. به عنوان يك فرد مبتدي ممكن است بخواهيد با رايج ترين ژست ها طرحتان را شروع كنيد. يكي از اين طرح هاي ساده، يك مدلي را نشان مي دهد كه روي سكوي نمايش مدل ها، ايستاده و يا در حال حركت است. اين يكي از ساده ترين الگوها است كه به شما اين امكان را مي دهد تا جزئيات و تمام زواياي طرحتان را به بهترين نحو نشان دهيد.

طراحي مد لباس

3. روش هاي مختلف براي ايجاد الگو در طراحي مد لباس

كلاس طراحي لباس  روش هاي متفاوتي را براي ايجاد الگوها در نظر بگيريد. خيلي خوب و حرفه اي است كه الگو مدل ها را خودتان بكشيد، چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا يك مدل را با نسبت هاي دقيق مورد دلخواه خود طراحي كنيد، اما اگر مي خواهيد اين مرحله از كار را خودتان انجام ندهيد، ميانبرهايي وجود دارد تا مستقيم به الگو هاي لباس دسترسي پيدا كنيد.

 

آموزش طراحي لباس لازم نيست كه يك چهره واقع گرايانه را ترسيم كنيد، اما ارائه دادن يك نقاشي سفيد براي نمايش دادن تصاوير انواع لباس، دامن، بلوز، اكسسوري و ساير خلاقيت هاي شما ضروري است. اضافه كردن جزئياتي مانند رنگ، چين هاي لباس، درزها و دكمه ها به زنده شدن ايده هاي شما كمك مي كنند و طرح اوليه شما را به واقعيت تبديل مي كنند.

 

كلاس طراحي لباس  از آن جايي كه مي خواهيد طراحي مد لباس خود را طوري نمايش دهيد تا حرفه اي و جذاب به نظر برسند، بسيار اهميت دارد كه الگوها را دقيق، متناسب و به طرز ماهرانه اي ترسيم كنيد تا مانند طراحان حرفه اي به نظر برسيد و بتوانيد مدل خود را به وضوح به نمايش بگذاريد. همان طور كه پيش از اين نيز اشاره شد بسياري از طراحان براي به دست آوردن مهارت كافي و تكميل توانايي خود بارها و بارها تمرين مي كنند، پس شماهم نبايد با چند بار تمرين كردن دلسرد شويد، آنقدر تمرين كنيد تا مهارت لازم را پيدا كنيد.

خط تعادل بايد يك خط عمودي مستقيم باشيد، حتي اگر مي خواهيد مدل در موقعيتي به جايي تكيه داده باشد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلي طراحي كنيد كه كمي به سمت چپ متمايل شده است، باز هم بايد يك خط تعادل مستقيم و عمودي در وسط صفحه رسم كنيد، به اين صورت كه خط بايد از بالاي سر مدل تا زميني كه روي آن قرار دارد گسترش يابد.

 

دوره طراحي لباس توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي لباس ، لازم نيست كه به خلق يك مدل متناسب بپردازيد؛ چرا كه اين لباس است كه به نمايش گذاشته مي شود و مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد، بنابراين مهارت شما در طراحي چهره اهميتي ندارد. در مورد ايجاد يك مدل دقيق و بي نقص و اضافه كردن جزئيات به چهره مدل خود بيش از حد نگران نباشيد و روي مسائل مهم تمركز كنيد تا بتوانيد در نهايت لباسي زيبا و جذاب را به نمايش بگذاريد.

 

طراحي مد لباس

2. ابتدا از طراحي لگن شروع كنيد

آموزشگاه طراحي لباس ابتدا طراحي ناحيه لگن را شروع كنيد. در زير وسط خط تعادل، دقيقا جايي كه لگن به طور طبيعي روي بدن قرار مي گيرد، مربعي با اضلاع مساوي رسم كنيد. اندازه مربع را با توجه به گسترده بودن مدل خود انتخاب كنيد. يك مدل لاغرتر از مربع كوچكتري نسبت به يك مدل بزرگتر برخوردار است.

 

ابتدا ژست مورد نظر خود را انتخاب كنيد و بر اساس طرحتان، مربع لگن را به سمت چپ و يا راست متمايل كنيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلتان به سمت چپ متمايل باشد، بايد مربع لگن را كمي به سمت چپ بچرخانيد و اگر مي خواهيد يك مدل ايستاده معمولي داشته باشيد، كافي است مربع را بدون هيچ زاويه كجي و به صورت قائم رسم كنيد.

 

 

شما مي توانيد الگو را به صورت آنلاين دانلود كنيد، جايي كه الگوهاي مختلف در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها وجود دارند، براي مثال مي توانيد يك الگو به شكل يك كودك، يك مرد، يك زن ريزه اندام و يا … را دانلود كنيد.

 

آموزش طراحي لباس و يا مي توانيد با كپي كردن طرح كلي يك مدل از آگهي مجله و يا تصاوير ديگر، يك الگو درست كنيد. كافي است يك تكه كاغذ رديابي (كاغذ پوستي- نوعي كاغذ براي كشيدن الگو) را روي مدلي كه دوست داريد قرار دهيد و به آرامي يك طرح كلي ايجاد كنيد.

 

رسم يك الگو در طراحي مد لباس

1. ترسيم خط تراز

آموزش طراحي لباس خط تراز (تعادل) را رسم كنيد. اين اولين خط در طرح شماست و بايد در رسم آن دقت كنيد، خط تراز مركز ثقل مدل شما را نشان مي دهد. آن را از بالاي سر تا نوك انگشتتان، در امتداد ستون فقرات خود بكشيد. حال براي نشان دادن سر، يك بيضي بكشيد. اين پايه و اساس الگو شماست و از اين طريق مي توان يك نقشه دقيق و متناسب را طراحي كرد. شما مي توانيد الگو را به عنوان اسكلت مدل فرض كنيد. در نتيجه طرح اصلي خود را خلق كنيد و در مورد آنچه مي خواهيد ايجاد كنيد فكر كنيد.

 

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

۳۰ بازديد

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

۲۳ بازديد

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

سرويس تي وي تصميم دارد در اين بخش از بلاگ در مورد بعضي از اشكالات تلويزيون هاي سوني را صحبت كند، با ما همراه باشيد.

قطع شدن صداي تلويزيون سوني

در اين مشكل تلويزيون به طور طبيعي روشن شده ولي صداي تلويزيون با تاخير وصل مي شود كه مدت زمان اين تاخير به مرور بيشتر مي شود. در مراحل اوليه بخش پاور تلويزيون مشكل پيدا مي كند كه به مرور مشكل تلويزيون به بخش سيستم كنترل هم سرايت مي كند.

ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير تلويزيون سوني

اين اشكال بيشتر در مدل ?? و ?? اينچ ديده مي شود و دليل مشكل، مشكل در بخش LCDهاي RGB تلويزيون است و يكي از مشكلاتي است كه در اثر طولاني بودن ساعات مصرف ايجاد مي شود. ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير از مواردي است كه درخواست زيادي را در تعمير تلويزيون سوني به خود اختصاص داده است.

نوار صورتي رنگ در بالاي تصوير تلويزيون سوني

در اين مشكل يك نوار عرضي به پهناي ?? سانتي متر در بالاي تصوير به رنگ صورتي ديده مي شود كه به مرور زمان عرض اين نوار بيشتر شده و از يك مرحله به بعد بخش پاييني تصوير را تحت تاثير قرار مي دهد. اين نوار در صورت كم شدن نور تصوير كمتر، ديده نمي شود به همين دليل در بعضي موارد بعد از تعويض لامپ تصوير تلويزيون تلويزيون پروجكشن سوني بدليل ايجاد مشكل در بخش بلاك نوري تلويزيون ديده مي شود. در صورت روبرو شدن با اين مشكل مي توانيد از سرويس تي وي كمك بگيريد.

منوي مشكل ياب تلويزيون سوني

تلويزيونهاي سوني داراي سيستم مشكل ياب داخلي مي باشند و قطعه يا بخش خراب تلويزيون بوسيله كدگذاري چشمك زدن لامپ جلوي تلويزيون نشان داده مي شود تا سهولت بيشتري در امر تعمير تلويزيون سوني ايجاد شود.

چشمك زدن چراغ جلوي تلويزيون هاي سوني در منوي ويژه اي كه در بخش سرويس مد تلويزيون قرار دارد، قابل دسترسي است و بوسيله آن مي توان متوجه شد كه قبلا چه مواردي به عنوان مشكل معرفي شده است: به عبارت ساده تر اگر تلويزيون سوني دچار مشكل و اشكالي شود كه بخش پروتكتور فعال شود اين كد در بخشي از منوي داخلي تلويزيون ثبت و ضبط مي شود كه در صورت لزوم قابل دسترسي است و با مطالعه آن مي توان متوجه شد كه قبلا تلويزيون چه مشكلاتي داشته و يا چه موارد تعميري روي آن انجام شده است.

اين بخش از منوي داخلي در تلويزيون هاي سوني با فشار دادن پشت سر هم دكمه هاي DISPLAY+5+(+VOL)+POWER ON قابل دسترسي است و با وارد كردن اين كد منويي به شكل زير ظاهر مي شود كه تعداد چشمك ها و مشكل مربوطه را گزارش مي دهد.

در منوي Self Check در تلويزيون هاي سوني، عدد اول تعداد چشمك ها و عبارت مقابل آن معرف بخش يا قطعاتي است كه در برخورد با آن تعداد چشمك، بايد به سراغ آن برويم و عدد آخر تعداد دفعاتي است كه اين چشمك نشان داده شده است. براي نمونه در منوي بالا تعداد ? چشمك براي مشكل تلويزيون در بخش پنل معرفي شده كه همانطور كه مي بينيد تعداد ?? بار اين علامت داده شده ولي در بقيه كدها اعداد هم رديف ?? تغييري نداشته اند كه نشانه سلامت تلويزيون در آن بخش هاست.

منوي مشكل ياب در حل اشكال تلويزيون كمك زيادي مي كند كه شايد عمده ترين آن ها را بايد آگاهي كارشناس از مشكلاتي دانست كه به صورت مداوم در تلويزيون ظاهر نمي شود مثلا در تلويزيون هاي پروجكشن سوني مشكلي وجود دارد كه گاها تلويزيون روشن نشده و چراغ چشمك زن تلويزيون ?? بار چشمك ميزد. اما ديده شده كه زمان مراجعه كارشناس، مشكل گفته شده در آن لحظه وجود نداشته است كه با وجود منوي مشكل ياب، مشكل شناسايي شده و تعمير تلويزيون با موفقيت انجام شده است.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون سوني

خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون سوني مي تواند نشان دهنده وجود مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري در تلويزيون باشد. علل زير مي توانند باعث به وجود آمدن اين اشكال باشند:

مشكل مين برد تلويزيون كه باعث چشمك زدن چراغ آن مي شود اما با وجود روشن شدن چراغ، خود تلويزيون روشن نمي شود.

مشكل مدار استندباي هم مي تواند باعث ايجاد اختلال در شناسايي حالت استندباي تلويزيون شده و تلويزيون را در اين حالت نگه مي دارد.

استفاده از كابل هاي نامرغوب HDMI، اين كابل هاي باعث به وجود آمدن اتصالي هاي كوچك و در نتيجه روشن نشدن تلويزيون مي شوند.

ويروسي شدن تلويزيون هوشمند به وسيله اتصال فلش هاي آلوده هم مي تواند باعث خاموش شدن و روشن نشدن تلويزيون شوند.

در صورت مواجه شدن با اين مشكلات مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

خطاي ???? تلويزيون سوني

اين خطا در چه زمان هايي ديده مي شود:

وقتي در حال به روزرساني نرم افزارهاي تلويزيون خود مي باشيد.

زمان دانلود آخرين آپديت هاي نرم افزارها

وقتي دانلود آپديت هاي شما به پايان مي رسد

وقتي در حال اتصال به اكسس پوينت ها چه به صورت با سيم و چه بي سيم براي دسترسي به اينترنت مي باشيد.

زمان اتصال يا راه اندازي اپليكيشن ها

حل خطاي ???? تلويزيون سوني

روش اول: براي حل اين خطا اين مراحل را دنبال كنيد، در اول مطمئن شويد كه تلويزيون به شبكه اينترنت متصل است.

?. روي كنترل از راه دور تلويزيون دكمه خانه يا home را بزنيد.
?. تنظيمات يا setting را انتخاب كنيد.
?. در منوي تنظيمات preferences يا اولويت ها را انتخاب كنيد.
?. setup يا راه اندازي را انتخاب كنيد.
?. در بخش راه اندازي، شبكه يا network را انتخاب كرده و در اين بخش هم راه اندازي شبكه يا network setup را برگزينيد.
?. در بخش راه اندازي شبكه ” وضعيت شبكه و تنظيمات آن” يا View Network settings and status. را باز كنيد.
?. بررسي اتصال يا check connection را انتخاب كنيد.

اگر موفق به حل اين خطا نشديد بايد كه براي حل اشكال از يك متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.